Zespół Szkół w Krośnicach

W dniach od 30.05.2017 do 2.06.2017 byliśmy na wycieczce szkolnej w Krakowie oraz Zakopanym.

Na początku naszej wycieczki zwiedzaliśmy Kraków drogą królewską z przewodnikiem. Odwiedziliśmy m.in.  katedre na Wawelu, Kościół Mariacki oraz rynek królewski.

Około godz. 17;00 zjechaliśmy do kopalni soli 3oo m. p.p.t. ( pod poziomem terenu ) w Bochni, w której był zaplanowany nocleg, zwiedzanie oraz dyskoteka.

W dniu drugim wycieczki przyjechaliśmy do Zakopanego aby się zakwaterować oraz zwiedzić Krupówki i wjechać kolejką na Gubałówkę.

Trzeciego dnia wcześnie rano ok. godz. 8;00 wyszliśmy w góry dokładnie na Morskie Oko wraz  z przewodnikiem. Pokonaliśmy na górskim szlaku 18 km. ( 9 w góre i 9 w dół ). Zmęczeni i bardzo opaleni  wróciliśmy do willi ‘’Burtek,, aby o godz. 18 wyruszyć na wieczorny spacer po okolicach Zakopanego, a po powrocie z okazji Dnia Dziecka mieliśmy zorganizowane ognisko z kiełbaskami.

W dniu czwartym i ostatnim po wykwaterowaniu się z ośrodka przyjechaliśmy do Oświęcimia, w którym zwiedzaliśmy obóz koncentracyjny Auschwitz-Birkenau. Była to dla nas dobra lekcja historii. W czasie drogi powrotnej odwiedziliśmy McDonald gdzie zjedliśmy obiadokolację i wróciliśmy do Krośnic.

To koniec naszej historii o wspaniałej wycieczce szkolnej. Dziękujemy naszym nauczycielką które ją zorganizowały